CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 14, 2011

DIE LAGI

Rupe nyer die ade mlsh slme ni, nape aku x cube untuk menyelami keadaan die...hrini die kene tukar bhgian kat tmpt keje..kes disiplin katenyer.. tpi stahu aku die bukan org yg tidak b'disiplin orngnyer..aku xmau tnye byak2, taw sngt die 2..bukn nak citer pon, jrng skali leh jmp time die nak berkongsi kisah die. Cukup lah skadar aku fahami die.. Aku taw die cukup tertekan skrg ni,so aku x boleh bagi tekanan kat die lg. katenye kami dah x boleh nak msg acap kali mcm dlu lg time die keje.. Aku akan cube untuk menyesuaikan keadaan start dari skrg agar aku xjdi stress ngan keadaan kami nty. Apepun aku nak yg terbaik untuk hubungan kami ni. Hope Allah sentiasa melindungi hubungan kami ni spy kekal hingga ke akhir hyt..AMIN.

No comments:

Post a Comment