CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 13, 2011

DIE

Cukup terharu n sedih sgt harini bile bersama die walaupun x lama.. aku buleh nampak kesungguhan die syg kan aku.. keprihatinan die kat aku.. wawawa mcm nak nitis jerk air mata.. tpi kne control, kat BTS time 2..nak blik Johor, org ramai.. tpi sblom 2 air mate ni dah tumpah pun hehehe.. lgi sedih care die tenang kan aku memg ckup matang.. aku suke sgt.. mkin deras ar air mata ni ngalir (mase ni bukn kat BTS).

D sbb kan die x mmpu melakukan sesuatu untuk aku, so berkali2 die mitak mf kat aku..aku tahu bukn sgja untuk die x leh bt bnd 2.. aku betol2 x kisah pon. aku thu i2 bukn kehendak die n laen yg die inginkan. sedih beb.

Kesungguhan die dlm nak wat persiapan nak kawen ni ckup jelas sgt.. memg aku terharu walaupun ini memg sudah t/jwb die. balik raye haji hari2 die dah g beli kan gelang untuk aku n cincin die..byak dah hbis kat c2.. dtg KL dah hampir pokai.. sian lak kat die, tpi die snd ngaku yg die bru leh rase bahang kehangatan majlis nanti.. aku snd dah mula rase akan kekalutannye.

Aku bersyukur ade die disisi aku time susah senang aku. die memg ckup memahami aku. byak sbr dngn kerenah aku. ckup matang dlm handlel mslh. aku snts inginkan yg terbaek untuk die. moga die snts hapy dgn khidupan die kini. tpi kurangnye aku ni, aku x penah ambek thu ape mslh yg die ade... atau pun memg die ni jenis x de maslh eh..(ade ker?)

Apepun aku harap moga kami mendapat keredhaan dariNYa.. amin

No comments:

Post a Comment