CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 6, 2011

PeRjALAnAN 1

TEMPAH PELAMIN & BAJU PERSALINAN

3 bulan 4 hari lgi hari yang paling mendebarkan bagiku bakal menjelma... tpi ape pun aku x buat lgi ni... nak kawen ke x ni huh??? ni semua atas desakan kesibukan aku untuk manamatkan pembelajaran dalam semester akhir ni.. yang paling sibuk adalah ngan PSM (projek sarjana muda). xsempat aku nak pikir untuk persiapan aku.. pasni grenty punyer aku akn pening..
naseb baek la mase cuti raye hri 2 sempat
jugak aku luangkan msa untuk g tempah pelamin.. n 2 hari lepas sempat jgak aku curi mase untuk g tempah baju untuk majlis akad nikah nanti.. kalau x..nak tgu semua wat skali mati aku..
ape pun pas hbis je sem ni aku akan meluangka

n mase sepenuhnye untuk buat persiapan majlis aku..naseb la jgak mak aku 2 as a my PA.. ringan la jgak beban
aku ni..tq my mum...
ape pun see for my next journey..yeahhh


No comments:

Post a Comment